ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ

ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΠΕΚΚΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ - ΣΟΦΙΑ ΜΑΣΤΡΟΚΟΥΚΟΥ

Περιγραφή

Περιεχόμενα Μαθήματος:

  • Αντίληψη και κατανόηση  διαπολιτισμικότητας των επιχειρήσεων
  •  Αντίληψη και κατανόηση του Θεσμικού πλαισίου των επιχειρήσεων
  •  Ορισμοί και έννοιες Επιχερηματικής Ηθικής και δεοντολογίας
  •  Ορισμοί και έννοια Εταιρικής διακυβέρνησης
  •  Εταιρική διακυβέρνηση και χρηματοδότητση επιχειρήσεων (διαφάνεια, λογοδοσία, θέματα εξουσίας, μέτοχοι και ενδιαφερόμενα μέρη, κώδικες εταιρικής διακυβέρνησης)
  •  Η σημασία και ο ρόλος της αγοράς και του πελάτη στη σύγχρονη επιχείρηση
  •  Η σημασία και ο ρόλος των εργαζόμενων στη σύγχρονη επιχείρηση
  •  Η ευθύνη της σύγχρονης επιχείρησης απέναντι στο φυσικό και στο ανθρώπινο περιβάλλον
  •  Σύγχρονα Διεθνή πρότυπα και Θεσμοί επιχειρηματικής Υπευθυνότητας
  •  Πλεονεκτήματα και Οφέλη της επιχειρηματικής Ηθικής
  •  Μέθοδοι ανάλυσης καλών επιχειρηματικών πρακτικών
  •  Σχεδιασμός και υλοποίηση καλών πρακτικών
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
  •  Επιχειρηματική Ηθική και Δεοντολογία. Στην εποχή της Εταιρικής Διακυβέρνησης, Γιάννης Θανόπουλος, Εκδοτικός Οίκος «Φαίδιμ
Περισσότερα  

Ενότητες

Ύλη εξετάσεων

  • Βασικό εγχειρίδιο μελέτης: Επιχειρηματική Ηθική και Δεοντολογία. Στην εποχή της Εταιρικής Διακυβέρνησης, Γιάννης Θανόπουλος, Εκδοτικός Οίκος «Φαίδιμος», 3η έκδοση, 2013.

Κεφάλαια για τις εξετάσεις:

  • Κεφάλαιο 1ο: Από τη φιλοσοφία στην Ηθική
  • Κεφάλαιο 2ο: Η κοινωνία του 21ου αιώνα και ο ρόλος της επιχείρησης
  • Κεφάλαιο 3ο: Εταιρική διακυβέρνηση και χρηματοδότηση
  • Κεφάλαιο 5ο: Οι εργαζόμενοι
  • Κεφάλαιο 7ο: Ο κώδικας ηθικής και δεοντολογίας των επιχειρήσεων
  • Κεφάλαιο 8ο: Επιχειρησιακό μοντέλο αντιμετώπισης κρίσης
  • Όλες οι διαφάνειες του μαθήματος που αντιστοιχούν στα αντίστοιχα κεφάλαια.

 

Επιπρόσθετη ύλη για μελέτη: να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στις μελέτες περίπτωσης, όπως αυτές αναλύθηκαν στο μάθημα.

Για τη συγγραφή μιας εργασίας είναι αναγκαίο να χρησιμοποιούνται πληροφορίες και να παρατίθενται αποσπάσματα έργων άλλων δημιουργών, προκειμένου το πρόσωπο που γράφει την εργασία να υποστηρίξει τις ιδέες του, αλλά και να τεκμηριώσει τα λεγόμενά του. Επίσης, είναι απαραίτητο να αναφερθούν οι πηγές που ο συγγραφέας έχει μελετήσει, προκειμένου να αντλήσει πληροφορίες. Με τον τρόπο αυτό, αποφεύγει τη λογοκλοπή και επιπλέον επιτρέπει στον αναγνώστη να ανατρέξει άμεσα στην αρχική πηγή, ώστε να επαληθεύσει ή και να αντιπαραβάλει τα όσα έγραψε σε σχέση με την πηγή.

Το 1ο κεφάλαιο επικεντρώνεται στη σημασία της εταιρικής ηθικής και δεοντολογίας στη σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική.

Στην αρχή του κεφαλαίου, δίδεται εξήγηση για τον λόγο για τον οποίο η εταιρική δεοντολογία είναι σημαντική στην εποχή της εταιρικής διακυβέρνησης. Αναλύεται η σημασία της εταιρικής δεοντολογίας και του σωστού επαγγελματικού κώδικα συμπεριφοράς για την αειφόρο ανάπτυξη των επιχειρήσεων και για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης του κοινού στις επιχειρήσεις.

Στη συνέχεια, εξηγείται ο ρόλος της εταιρικής ηθικής στη σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική. Επισημαίνεται η σημασία της ως πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις, καθώς καταναλωτές και επενδυτές αποδίδουν όλο και περισσότερη σημασία στην εταιρική κοινωνική ευθύνη και στη συμβολή των επιχειρήσεων στην κοινωνία και το περιβάλλον. 

Στο τέλος του κεφαλαίου, γίνεται αναφορά σε έναν αριθμό προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες στη σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική και που καθιστούν σημαντικότερη από ποτέ την εταιρική ηθική και δεοντολογία. Αυτές περιλαμβάνουν την ανταγωνιστική πίεση, την πίεση για αύξηση της κερδοφορίας, την ανάγκη για σταθερότητα και βιωσιμότητα, την αύξηση των κοινωνικών προσδοκιών και την πίεση από τους επενδυτές.

Στόχοι μαθήματος:

  • Να κατανοήσει η/ο φοιτήτρια/-τής τη σημασία της εταιρικής ηθικής και δεοντολογίας στη σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική.
  • Να αναγνωρίσει την αξία της εταιρικής δεοντολογίας για την αειφόρο ανάπτυξη των επιχειρήσεων και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης του κοινού στις επιχειρήσεις.
  • Να κατανοήσει τον ρόλο της εταιρικής ηθικής ως πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις.
  • Να αναγνωρίσει τη συνεισφορά της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην κοινωνία και το περιβάλλον.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Μετά την ολοκλήρωση του 1ου κεφαλαίου, η/ο φοιτήτρια/-τής θα πρέπει να μπορεί:

  • Να εξηγήσει τη σημασία της εταιρικής δεοντολογίας και του σωστού επαγγελματικού κώδικα συμπεριφοράς στη σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική.
  • Να αναγνωρίσει τον ρόλο της εταιρικής ηθικής ως πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις.
  • Να εξηγήσει τη σημασία της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της συμβολής των επιχειρήσεων στην κοινωνία και το περιβάλλον.
  • Να αναλύσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες στη σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική και τον τρόπο με τον οποίο η εταιρική δεοντολογία και η ηθική μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπισή τους.
  • Να κατανοήσει τη σημασία της αειφορίας στην ανάπτυξη και λειτουργία των επιχειρήσεων και τον τρόπο με τον οποίο η εταιρική δεοντολογία συνδέεται με αυτήν.
  • Να εφαρμόσει έναν σωστό επαγγελματικό κώδικα συμπεριφοράς και να επιλύσει ηθικά διλήμματα στην επιχειρηματική πρακτική.
  • Να αξιολογήσει τον ρόλο της εταιρικής ηθικής και δεοντολογίας στην επιχειρηματική πρακτική και την κοινωνία στο σύνολό της.

 

Το 2ο κεφάλαιο εστιάζει στον ρόλο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική. Αναλύει τη σημασία της στη δημιουργία επιχειρηματικών στρατηγικών και στην αειφόρο ανάπτυξη της κοινωνίας και του περιβάλλοντος.

Πιο συγκεκριμένα, τα θέματα που αναλύονται στο κεφάλαιο είναι:

  • Εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) και αειφόρος ανάπτυξη: Αναλύεται η σημασία της ΕΚΕ ως στρατηγικής προσέγγισης για τη δημιουργία αξίας για τις επιχειρήσεις και την κοινωνία. Εξηγείται πώς η ΕΚΕ μπορεί να συμβάλλει στην αειφόρο ανάπτυξη της κοινωνίας και του περιβάλλοντος.

  • Προκλήσεις και ευκαιρίες για την ΕΚΕ: Αναλύονται οι διάφορες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υλοποίηση της ΕΚΕ, όπως η αξιολόγηση της κοινωνικής απόδοσης.

  • Εταιρική διαφάνεια και ευθύνη: Αναλύεται η σημασία της εταιρικής διαφάνειας ως βασικής αρχής της εταιρικής διακυβέρνησης. Εξηγείται πώς η διαφάνεια μπορεί να βελτιώσει τη σχέση μεταξύ των εταιρειών και της κοινωνίας και πώς μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή επιχειρηματικών σκανδάλων.

  • Κοινωνική επένδυση: Αναλύεται η σημασία της κοινωνικής επένδυσης ως μέσο για την ανάπτυξη της κοινωνίας και του περιβάλλοντος. Εξηγείται πώς η κοινωνική επένδυση μπορεί να βελτιώσει την αξία που δημιουργεί μια επιχείρηση και πώς μπορεί να συμβάλλει στην αειφόρο ανάπτυξη των κοινοτήτων και του περιβάλλοντος.

Στόχοι μαθήματος
  • Να κατανοεί η/ο φοιτήτρια/-τής το ρόλο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική.
  • Να αναλύει τις προκλήσεις και ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υλοποίηση της ΕΚΕ.
  • Να κατανοεί το ρόλο των διοικητικών συμβούλων στη διασφάλιση της εταιρικής ηθικής και δεοντολογίας στις επιχειρήσεις.

Μαθησιακά αποτελέσματα:

Μετά την ολοκλήρωση του 1ου κεφαλαίου, η/ο φοιτήτρια/-τής θα πρέπει να μπορεί:

  •   να γνωρίζει τη σημασία της ΕΚΕ και πώς αυτή σχετίζεται με την αειφόρο ανάπτυξη της κοινωνίας και του περιβάλλοντος.
  • να αναγνωρίζει τις διάφορες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υλοποίηση της ΕΚΕ και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν.
  • να εξηγεί ρόλο των διοικητικών συμβούλων στη διασφάλιση της εταιρικής ηθικής και δεοντολογίας.

Το 3ο κεφάλαιο εξετάζει τον ρόλο της ηθικής και δεοντολογίας στη διαμόρφωση της εταιρικής διακυβέρνησης και την αειφόρο ανάπτυξη της επιχείρησης. Αναλύονται οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στη διατήρηση της ηθικής και δεοντολογίας στην επιχειρηματική δραστηριότητα και πως αυτές μπορούν να αντιμετωπιστούν με βάση τις αρχές της εταιρικής ηθικής.

Παρουσιάζονται διάφορα παραδείγματα επιχειρήσεων που αντιμετώπισαν κρίσεις στο παρελθόν λόγω έλλειψης ηθικής και δεοντολογίας στη διαχείριση των δραστηριοτήτων τους. Επίσης, παρουσιάζονται οι αρχές της εταιρικής ηθικής και πως αυτές μπορούν να εφαρμοστούν στην επιχειρηματική δραστηριότητα, με στόχο τη διατήρηση της κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων.

Επίσης, το κεφάλαιο ασχολείται με τον ρόλο της επιχείρησης στην προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ισότητας, και πως η ηθική και δεοντολογική συμπεριφορά μπορεί να συμβάλλει στην επίλυση κοινωνικών προβλημάτων.

Στόχοι μαθήματος:

  • Να κατανοήσει η/ο φοιτήτρια/-τής το ρόλο της ηθικής και δεοντολογίας στη διαμόρφωση της εταιρικής διακυβέρνησης και της αειφόρου ανάπτυξης της επιχείρησης.
  • Να κατανοήσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στη διατήρηση της ηθικής και δεοντολογίας στην επιχειρηματική δραστηριότητα και πως αυτές μπορούν να αντιμετωπιστούν με βάση τις αρχές της εταιρικής ηθικής.
  • Να εξοικειωθεί με τις αρχές της εταιρικής ηθικής και τον τρόπο εφαρμογής τους στην επιχειρηματική δραστηριότητα.
  • Να κατανοήσει το ρόλο της επιχείρησης στην προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ισότητας.

Μαθησιακά αποτελέσματα:

Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, η/ο φοιτήτρια/-τής θα πρέπει να:

  • κατανοήσει τη σημασία της ηθικής και δεοντολογίας στη διαμόρφωση της εταιρικής διακυβέρνησης και της αειφόρου ανάπτυξης της επιχείρησης.
  • αναγνωρίσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στη διατήρηση της ηθικής και δεοντολογίας στην επιχειρηματική δραστηριότητα και πως αυτές μπορούν να αντιμετωπιστούν με βάση τις αρχές της εταιρικής ηθικής.
  • εξοικειωθεί με τις αρχές της εταιρικής ηθικής και να μπορεί να εφαρμόζει αυτές στην επιχειρηματική δραστηριότητα.
  • να αναγνωρίζει τον ρόλο της επιχείρησης στην προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ισότητας, και να κατανοεί πώς η ηθική και δεοντολογική συμπεριφορά μπορεί να συμβάλλει στην επίλυση κοινωνικών προβλημάτων.

 

Το κεφάλαιο εξετάζει τον ρόλο και τις απαιτήσεις που έχουν οι εργαζόμενοι στη σύγχρονη εποχή και πως αυτές επηρεάζουν την επιχείρηση και την εταιρική διακυβέρνηση. Αρχικά, παρουσιάζονται οι νέες αρχές που διαμορφώνουν οι εργαζόμενοι, όπως η αρχή της διαφάνειας, της δικαιοσύνης και της συμμετοχής στη λήψη αποφάσεων.

Στη συνέχεια, αναλύονται τα δικαιώματα των εργαζομένων, όπως το δικαίωμα στην ισότητα και στη μη διάκριση, το δικαίωμα στην ασφάλεια και υγεία στην εργασία, το δικαίωμα στην απασχόληση και στην αμοιβή, καθώς και το δικαίωμα στην ανάπτυξη και εκπαίδευση. Επίσης, παρουσιάζονται τα δικαιώματα των εργοδοτών, όπως το δικαίωμα στη διοίκηση και τον έλεγχο της επιχείρησης και το δικαίωμα στο κέρδος και την ανάπτυξη.

Στόχοι μαθήματος:

Η/Ο φοιτήτρια/-τής:

  1. Να κατανοήσει τον ρόλο και τις απαιτήσεις που έχουν οι εργαζόμενοι στη σύγχρονη εποχή και πως αυτές επηρεάζουν την επιχείρηση και την εταιρική διακυβέρνηση.

  2. Να κατανοήσει τις νέες αρχές που διαμορφώνουν οι εργαζόμενοι, όπως η αρχή της διαφάνειας, της δικαιοσύνης και της συμμετοχής στη λήψη αποφάσεων.

  3. Να αναλύσει τα δικαιώματα των εργαζομένων, όπως το δικαίωμα στην ισότητα και στη μη διάκριση, το δικαίωμα στην ασφάλεια και υγεία στην εργασία, το δικαίωμα στην απασχόληση και στην αμοιβή, καθώς και το δικαίωμα στην ανάπτυξη και εκπαίδευση.

  4. Να κατανοήσει τα δικαιώματα των εργοδοτών, όπως το δικαίωμα στη διοίκηση και τον έλεγχο της επιχείρησης και το δικαίωμα στο κέρδος και την ανάπτυξη.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Μετά την ολοκλήρωση του 5ου κεφαλαίου, η/ο φοιτήτρια/-τής θα πρέπει να μπορεί:

  • Να αναγνωρίζει τον ρόλο και τις απαιτήσεις που έχουν οι εργαζόμενοι στη σύγχρονη εποχή και πως αυτές επηρεάζουν την επιχείρηση και την εταιρική διακυβέρνηση.
  • Να κατανοεί τις νέες αρχές που διαμορφώνουν οι εργαζόμενοι, όπως η αρχή της διαφάνειας, της δικαιοσύνης και της συμμετοχής στη λήψη αποφάσεων.
  • Να αναλύει τα δικαιώματα των εργαζομένων, όπως το δικαίωμα στην ισότητα και στη μη διάκριση, το δικαίωμα στην ασφάλεια και υγεία στην εργασία, το δικαίωμα στην απασχόληση και στην αμοιβή, καθώς και το δικαίωμα στην ανάπτυξη και εκπαίδευση.
  • Να αναλύει τα δικαιώματα των εργοδοτών, όπως το δικαίωμα στη διοίκηση και τον έλεγχο της επιχείρησης και το δικαίωμα στο κέρδος και την ανάπτυξη.
  • Να κατανοεί την αρχή της ισορροπίας στα δικαιώματα και τις ευθύνες εργαζομένων και εργοδοτών.

Στο κεφάλαιο αυτό, εξετάζεται η σημασία της αειφόρου ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις και την κοινωνία. Αναλύονται οι εταιρικές πρακτικές που προωθούν την αειφορία και επισημαίνονται οι θετικές επιδράσεις που μπορεί να έχει η επιχείρηση στο περιβάλλον, την κοινωνία και τους ενδιαφερόμενους φορείς.

Στόχοι του μαθήματος

  1. Κατανόηση της έννοιας της αειφόρου ανάπτυξης και της σημασίας της για τις επιχειρήσεις και την κοινωνία.
  2. Εξοικείωση με τις εταιρικές πρακτικές που προωθούν την αειφορία και την επίδρασή τους στο περιβάλλον, την κοινωνία και τους ενδιαφερόμενους φορείς.
  3. Αναγνώριση του ρόλου και των ευθυνών των επιχειρήσεων έναντι του περιβάλλοντος, της κοινωνίας και των ενδιαφερόμενων φορέων.
  4. Κριτική σκέψη και ανάπτυξη ικανοτήτων αναγνώρισης προκλήσεων και λήψης αποφάσεων για την προώθηση της αειφορίας στις επιχειρήσεις.

Μαθησιακά αποτελέσματα:

Μετά την ολοκλήρωση του 1ου κεφαλαίου, η/ο φοιτήτρια/-τής θα πρέπει να μπορεί:

  1. να κατανοήσει την έννοια της αειφόρου ανάπτυξης και τη σημασία της για τις επιχειρήσεις και την κοινωνία.

  2. να εξοικειωθεί με τις εταιρικές πρακτικές που προωθούν την αειφορία και πώς αυτές επηρεάζουν θετικά το περιβάλλον, την κοινωνία και τους ενδιαφερόμενους φορείς.

  3. να αναλύσει τον ρόλο και τις ευθύνες των επιχειρήσεων έναντι του περιβάλλοντος, της κοινωνίας και των ενδιαφερόμενων φορέων.

  4. να αναπτύξει την ικανότητα για κριτική σκέψη και ανάλυση, αναγνωρίζοντας προκλήσεις και λαμβάνοντας αποφάσεις για την προώθηση της αειφορίας στις επιχειρήσεις.

Το έβδομο κεφάλαιο του βιβλίου "Επιχειρηματική Ηθική και Δεοντολογία" του Γιάννη Θανόπουλου εξετάζει τον ρόλο της επιχειρηματικής ηθικής και δεοντολογίας στην εποχή της εταιρικής διακυβέρνησης. Το κεφάλαιο επικεντρώνεται στη σύγχρονη πραγματικότητα των επιχειρήσεων και τον αντίκτυπο των εταιρικών δομών και διαδικασιών στην επιχειρηματική ηθική και δεοντολογία.

Στόχοι του μαθήματος: 

  1. Κατανόηση των βασικών αρχών της επιχειρηματικής ηθικής και δεοντολογίας.
  2. Ανάπτυξη ευαισθησίας για τις ηθικές προκλήσεις και διλήμματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις.
  3. Αναγνώριση των επιπτώσεων των ανεπιθύμητων ηθικών πρακτικών στην επιχειρηματική δραστηριότητα.
  4. Εφαρμογή ηθικών αξιών και αρχών στη λήψη αποφάσεων στο πλαίσιο της επιχειρηματικής πραγματικότητας.
  5. Ανάπτυξη ικανοτήτων αναγνώρισης και αντιμετώπισης ηθικών διλημμάτων στον επιχειρηματικό τομέα.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Μετά την ολοκλήρωση του 1ου κεφαλαίου, η/ο φοιτήτρια/-τής θα πρέπει να μπορεί:

  1. Να κατανοεί τις βασικές αρχές και θεωρίες της επιχειρηματικής ηθικής και δεοντολογίας, καθώς και τις συνέπειες της ανεπίθετης ηθικής συμπεριφοράς στην επιχειρηματική δραστηριότητα.

  2. Να αναλύει και να αξιολογεί δεοντολογικά διλήμματα που προκύπτουν στον επιχειρηματικό τομέα, αναγνωρίζοντας τις πιθανές συνέπειες και επιλέγοντας την κατάλληλη δεοντολογική προσέγγιση.

  3. Να εφαρμόζει ηθικές αξίες και αρχές στην επιχειρηματική πραγματικότητα, λαμβάνοντας ηθικές αποφάσεις και δρώντας σύμφωνα με αυτές.

Το κεφάλαιο αυτό αποσκοπεί στην κατανόηση των βασικών παραγόντων που σχετίζονται με τη διαχείριση κρίσεων. Οι φοιτήτριες/-τές θα εξετάσουν τη σημασία της δομής και της κουλτούρας στη διαχείριση κρίσεων, τις στρατηγικές και τακτικές που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση κρίσεων, τη στρατηγική της διαχείρισης κρίσεων και την ανάληψη αποφάσεων σε κρίσιμες καταστάσεις. Επιπλέον, θα εξεταστούν οι προτάσεις για κάθε επιμέρους παράγοντα και τα σχέδια αντιμετώπισης κρίσης.

 

Στόχοι του μαθήματος: 

Να κατανοήσουν οι φοιτήτριες/-τές: 

 τους βασικούς παράγοντες διαχείρισης κρίσεων:

-δομή & κουλτούρα

-στρατηγικές & τακτικές διαχείρισης

-στρατηγική της διαχείρισης κρίσης

-λήψη αποφάσεων

τις προτάσεις για κάθε επιμέρους παράγοντα

τα σχέδια αντιμετώπισης & ανάκαμψης

 

Μαθησιακά αποτελέσματα:

  1. Κατανόηση των βασικών παραγόντων διαχείρισης κρίσεων, συμπεριλαμβανομένων της δομής και κουλτούρας, των στρατηγικών και τακτικών διαχείρισης, της στρατηγικής της διαχείρισης κρίσεων και της λήψης αποφάσεων.

  2. Αναγνώριση και ανάλυση των προτάσεων για κάθε επιμέρους παράγοντα διαχείρισης κρίσεων.

  3. Κατανόηση των σχεδίων αντιμετώπισης και ανάκαμψης σε περίπτωση κρίσης.

Ημερολόγιο