Παρουσίαση/Προβολή
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
(ΔΕΜΑΡ43) - ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΜΠΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος
|
Στόχος Μαθήματος - Περιγραφή Περιεχομένου: |
|
Το συγκεκριμένο μάθημα αφορά στην λήψη αποφάσεων μέσα σε μία Επιχείρηση, τόσο για την Προμήθεια προϊόντων και υπηρεσιών [Εφοδιαστική Αλυσίδα], όσο και για την προώθηση των προϊόντων της σε άλλες επιχειρήσεις [Β2Β Sales]. Περιγράφεται η τμηματοποίηση των βιομηχανικών αγορών ως μία διαδικασία σταδίων και πολλαπλών κριτηρίων η οποία αναπτύσσεται σε ένα δυναμικό, παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον και διαμορφώνεται μέσα απο την αντιμετώπιση των Σύνθετων [Complex] Συστημικών και Μη Συστημικών Κινδύνων. Παρουσιάζονται τα κριτήρια και οι σύνθεση του ΚΑΑ [Κέντρου Αγοραστικών Αποφάσεων] και οι συνέπειες για την χάραξη αντίστοιχων στρατηγικών Β2Β Μάρκετινγκ. |
|
Μαθησιακά Αποτελέσματα: |
|
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση:
|
|
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία: |
|
|
Course Objectives - Contents: |
|
This course covers decision making in a business, as regards both the supply of products and services and the promotion of products to other businesses. It describes the different stages and multiple criteria involved in the segmentation of industrial markets. It also presents the criteria and composition of the decision-making unit (DMU) and its consequences for the formulation of relevant B2B marketing strategies. |
|
Learning Outcomes: |
|
On successful completion of this essential course in the Business Administration curriculum, students will be able to:
|
|
Suggested Reading List: |
|
Ημερομηνία δημιουργίας
Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα