Παρουσίαση/Προβολή
Marketing στη Ναυτιλία και τις Μεταφορές (5o Εξάμηνο)
(503) - Αγγελος Παντουβάκης
Περιγραφή Μαθήματος
Μάρκετινγκ είναι μία κοινωνική και οικονομική διαδικασία μάνατζμεντ με την οποία τα άτομα και οι ομάδες αποκτούν ότι χρειάζονται και επιθυμούν μέσω της παραγωγής, της προσφοράς και της ανταλλαγής προϊόντων και υπηρεσιών αξίας με άλλα. Μάρκετινγκ είναι επίσης το σύνολο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που έχουν στόχο τη διαπίστωση, πρόβλεψη και ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών και την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από μία σειρά λειτουργιών όπως τη λειτουργία της αγοράς, τη λειτουργία της ανάπτυξης του προϊόντος (σύλληψη ιδέας, σχεδιασμός , ανάπτυξη και δοκιμή, εισαγωγή), τη λειτουργία της πώλησης (προώθηση, τιμολόγηση, πλασάρισμα), τις λειτουργίες της μεταφοράς και αποθήκευσης, της τυποποίησης και διαβάθμισης αλλά και της χρηματοδότησης, της ανάληψης κινδύνου και της πληροφόρησης της αγοράς.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανάλυση πρακτικών εφαρμογών που περιλαμβάνουν και συνθέτουν επιστημονικές θεωρήσεις, έννοιες, αναλυτικές μεθόδους και χαρακτηριστικά παραδείγματα ιδιαίτερα από το χώρο της ναυτιλίας και των μεταφορών.
Στην ενότητα "πληροφορίες του μαθήματος" θα βρείτε αναλυτικότερη περιγραφή του μαθήματος
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα