Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

(ΣΜΑ425) -  ΖΟΥΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ

Περιγραφή Μαθήματος

Ο Nicholas Negroponte ιδρυτής του Media Lab στο Massachusetts Institute of Technology (MIT) είπε κάποτε: “Η τεχνολογία δεν αφορά τους υπολογιστές πια. Πρόκειται για τη ζωή... Το να είσαι ψηφιακά ανύπαρκτος δεν είναι πλέον επιλογή για τις επιχειρήσεις”. Το Ηλεκτρονικό ή Ψηφιακό Μάρκετινγκ (Digital Marketing) είναι η επιχειρησιακή λειτουργία που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν τα μηνύματα στους πελάτες με επικερδές για αυτές τρόπο.  

Είναι αλήθεια ότι το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και εμπόριο σημείωσε μια άνευ προηγουμένου ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της παρούσας πανδημίας με τις εταιρείες κατά πλειοψηφία να δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στην παγκόσμια ζήτηση για αναζήτηση πληροφοριών ή και διαδικτυακές αγορές. Εντούτοις, όσες επιχειρήσεις αντιλήφθηκαν την ευκαιρία και ενσωμάτωσαν ψηφιακές μεθόδους μάρκετινγκ στη λειτουργία και την πρακτική τους, έχουν ήδη ένα τεράστιο προβάδισμα έναντι των αντιπάλων τους, κυρίως για την επόμενη, μετά covid, ημέρα!

Αυτό το μάθημα παρέχει μια λεπτομερή κατανόηση των εννοιών, των στρατηγικών και της υλοποίησης του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, αρχίζοντας με την δημιουργία της ηλεκτρονικής στρατηγικής μάρκετινγκ και προχωρώντας κλιμακωτά  σε πιο σύνθετα ζητήματα, όπως η χρήση συμβατικών καθώς εναλλακτικών μέσων προβολής, όπως είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media Marketing, Mobile, κλπ.). Με ιδιαίτερη έμφαση  στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής  αγοράς και των στελεχών της,  ο σχεδιασμός του μαθήματος είναι σαφώς προσανατολισμένος στην παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών από την Διεθνή και την Ελληνική επιχειρηματικότητα.  

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023