Παρουσίαση/Προβολή
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
(ΟΔΕ452) - Καθ. Γ. Μποχώρης- Επικ. Καθ. Α.Π.Χυτήρη
Περιγραφή Μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος είναι να:
- Να κατανοηθεί η έννοια της ποιότητας, καθώς και η ιστορική της εξέλιξη
- Να μελετηθούν τα συστήματα διαχείριση ποιότητας
- Να εξεταστούν τα εργαλεία ποιότητας και οι πρακτικές εφαρμογές τους
- Να κατανοηθεί η σημασία της ποιότητας υπηρεσιών για τον πελάτη και την επιχείρηση
- Να μελετηθεί ο τουρισμός ως υπηρεσία, και να διερευνηθεί η ποιότητα αυτής
- Να προταθούν συστήματα και τεχνικές μέτρησης ποιότητας υπηρεσιών και της βελτίωσής της.
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα αποκτήσουν γνώσεις και ικανότητες ώστε να:
- Ορίζουν την έννοια της ποιότητας και να περιγράφουν το ρόλο της στις σημερινές επιχειρήσεις
- Εφαρμόσουν τα εργαλεία και πλαίσια για να αξιολογήσουν την παρεχόμενη ποιότητα από τους οργανισμούς
- Διακρίνουν και να κατανοούν τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών στον κλάδο του τουρισμού
- Σχεδιάζουν και να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες αλλά και
- Μετρούν και να βελτιώνουν μέσα από επιστημονικά τεκμηριωμένες μεθοδολογίες το επίπεδο ποιότητας των τουριστικών υπηρεσιών που προσφέρουν
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα