Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

(ΟΔΕ452) -  Καθ. Γ. Μποχώρης- Επικ. Καθ. Α.Π.Χυτήρη

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος είναι να:

  • Να κατανοηθεί η έννοια της ποιότητας, καθώς και η ιστορική της εξέλιξη
  • Να μελετηθούν τα συστήματα διαχείριση ποιότητας
  • Να εξεταστούν τα εργαλεία ποιότητας και οι πρακτικές εφαρμογές τους
  • Να κατανοηθεί η σημασία της ποιότητας υπηρεσιών για τον πελάτη και την επιχείρηση
  • Να μελετηθεί ο τουρισμός ως υπηρεσία, και να διερευνηθεί η ποιότητα αυτής
  • Να προταθούν συστήματα και τεχνικές μέτρησης ποιότητας υπηρεσιών και της βελτίωσής της.

 

 

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα αποκτήσουν γνώσεις και ικανότητες ώστε να:

  • Ορίζουν την έννοια της ποιότητας και να περιγράφουν το ρόλο της στις σημερινές επιχειρήσεις
  • Εφαρμόσουν τα εργαλεία και πλαίσια για να αξιολογήσουν την παρεχόμενη ποιότητα από τους οργανισμούς
  • Διακρίνουν και να κατανοούν τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών στον κλάδο του τουρισμού
  • Σχεδιάζουν και να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες αλλά και 
  • Μετρούν και να βελτιώνουν μέσα από επιστημονικά τεκμηριωμένες μεθοδολογίες το επίπεδο ποιότητας των τουριστικών υπηρεσιών που προσφέρουν

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023