Παρουσίαση/Προβολή
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ ΝΕΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ (DIGITAL MKT)
(ΔΕΜΑΡ 34) - ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΜΠΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Το ΜΚΤ ΜΕ ΝΕΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ παρέχει ένα βασικό πλαίσιο για την κατανόηση του ψηφιακού μάρκετινγκ που αναθεωρεί με βάση τις τελευταίες εξελίξεις στο γνωστικό αντικείμενο τις περισσότερες πρακτικές του ΜΚΤ. Ενώ οι περισσότεροι φοιτητές θα γνωρίζουν τουλάχιστον ορισμένες από τις πτυχές που αφορούν τον καταναλωτή (π.χ. αναζήτηση), μπορεί να μην έχουν σκεφτεί σε βάθος τις επιπτώσεις του μάρκετινγκ αυτών των προϊόντων. Η κύρια εστίαση του Digital MKT είναι η διαφήμιση και η επικοινωνία στο πλαίσιο του ψηφιακού μάρκετινγκ και όχι άλλες πτυχές του μάρκετινγκ, όπως η τιμολόγηση ή ο σχεδιασμός προϊόντων οι οποίες ωστόσο αναλύονται αναγκαστικά καθότι αλλάζουν ριζικά τα στοιχεία κόστους του μίγματος προβολής. Σημαντικό είναι να εντοπισθεί ότι η προσέγγιση του μαθήματος καλύπτει τόσο το Β2Β όσο και το Β2C ως πεδία εφαρμογής του Ψηφιακού ΜΚΤ.
- Η Ενότητα 1 ξεκινά με το εξερχόμενο μάρκετινγκ (outbound MKT) - οι εταιρείες απευθύνονται στους καταναλωτές. Τρεις κυρίαρχες μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ είναι η αναζήτηση, οι διαφημίσεις προβολής και το βίντεο. Κάθε μία απαιτεί διαφορετική προσέγγιση και έχει το δικό της σύνολο μετρήσεων και τη δική της βιομηχανική δομή. Η κατανομή των πόρων και μεταξύ των τριών είναι ένα από τα βασικά θέματα της ενότητας και παραμένει ένας πλούσιος τομέας για έρευνα και συζήτηση.
- Η Eνότητα 2 συνεχίζει με το εισερχόμενο μάρκετινγκ - οι καταναλωτές απευθύνονται στις εταιρείες. Οι εταιρείες διευκολύνουν αυτή τη διαδικασία με τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου όσον αφορά τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης (SEO), καθώς και τη δημιουργία σχετικού περιεχομένου και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη στους ιστότοπούς τους.
- Η Ενότητα 3 εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες μπορούν να παρεμβάλλονται στις συζητήσεις των καταναλωτών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να δημιουργούν φορείς επιρροής και υποστηρικτές της μάρκας. Προσδιορίζει και περιγράφει τις διάφορες λειτουργίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και καλύπτει τις μοναδικές προκλήσεις της μέτρησης της αποτελεσματικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως σημείο επαφής με τους πελάτες.
- Η Ενότητα 4 εξηγεί πώς η τεχνολογία (ΑΙ, ΙοΤ) έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι διαχειριστές βλέπουν το ψηφιακό μάρκετινγκ. Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες (δεδομένα καταναλωτών, μικρο-στόχευση) απαιτούν από τους υπεύθυνους μάρκετινγκ να είναι δημιουργικοί στην προσέγγισή τους στις ψηφιακές εκστρατείες.
Το μάθημα εμπλουτίζεται με πληθώρα Μελετών Περίπτωσης (Case Studies) με σχετικά θέματα της θεωρίας του Ψηφιακού ΜΚΤ (εφαρμοσμένα), την πλέον σύγχρονη βιβλιογραφία και σημειώσεις του διδάσκοντος (2024). Επίσης οι φοιτητές και φοιτήτριες ενθαρρύνονται να αναλάβουν μια ερευνητική εργασία που θα μετρήσει στο 40% της τελικής τους αξιολόγησης και που θα αφορά μια πραγματική ελληνική επιχείρηση.
Το μάθημα έχει σύνδεσμο σε μια διαδραστική απεικόνιση, "ROI της διαφήμισης αναζήτησης και προβολής", η οποία βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν τις σχέσεις μεταξύ των μέτρων αποτελεσματικότητας της διαφήμισης αναζήτησης και προβολής, καθώς και την εξάρτηση του κέρδους της διαφημιστικής εκστρατείας και του ROI (απόδοση της επένδυσης) από τα μέτρα αποτελεσματικότητας. Το μάθημα περιέχει επίσης συνδέσμους σε βίντεο κλιπ σχετικά με την εφαρμογή τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ και χρήση υποδειγμάτων excel για τη κατάρτιση προϋπολογιστικών ταμειακών ροών σύμφωνα με τα σενάρια ανταπόκρισης στα επιλεχθέντα ΜΚΔ.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 2 Απριλίου 2024
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα