Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Επιχειρησιακή Στρατηγική & Πολιτική

(OEP163) -  Prof. Yannis Pollalis

Περιγραφή Μαθήματος

Βασικό χαρακτηριστικό όλων των μακροχρόνια επιτυχημένων επιχειρήσεων είναι η ανάπτυξη
και διατήρηση στρατηγικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων. Συνεπώς, η ανάπτυξη
‘‘επιχειρησιακών στρατηγικών’’  (business strategies) είναι εφαρμόσιμη σε οποιαδήποτε επιχείρηση ή οργανισμό που λειτουργούν μέσα σε ανταγωνιστικές αγορές. Αντικείμενο του μαθήματος είναι,
αφενός η μύηση των φοιτητών στις μεθόδους και εργαλεία που βοηθούν μια επιχείρηση για τον σχεδιασμό, αξιολόγηση, υλοποίηση και έλεγχο της στρατηγικής της, αφετέρου η συστηματική ανάλυση πραγματικών περιπτώσεων (case studies) ελληνικών και ξένων επιχειρήσεων έτσι ώστε να συνδεθεί η θεωρία με την
πράξη. 

Το μάθημα επίσης περιλαμβάνει: δημιουργία business plans, στρατηγικές αναδιοργάνωσης
και ανασχεδιασμού (Process Reengineering) επιχειρήσεων, στρατηγικές διαφοροποίησης & κόστους και στρατηγικούς τρόπους χρησιμοποίησης τεχνολογιών πληροφορικής, στρατηγικές διαχείρισης αλλαγών (change management), ρόλος εταιρικής κουλτούρας στη στρατηγική επιχειρήσεων,
ρόλος της επικοινωνίας στρατηγικών στόχων, κ.α.

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος οι φοιτητές δημιουργούν ομάδες και αναλαμβάνουν την
μελέτη συγκεκριμένων επιχειρήσεων καθώς και προσκαλείται για παρουσιάσεις ένας
σημαντικός αριθμός ανωτάτων στελεχών Ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων.

 Συγγράμματα

 1.  ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ
ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ by HILL C., SCHILLING M., and JONES G., Επιμέλεια: Γιάννης Α.
Πολλάλης, Εκδόσεις BROKEN HILL PUBLISHERS LTD, Αθήνα 2019 (Κωδικός για τον
Εύδοξο: 77107332).

2.  Σημειώσεις & Διαφάνειες Μαθήματος (διανέμονται ηλεκτρονικά)

3.   Σημειώσεις Business Plan (διανέμονται δωρεάν στο μάθημα).

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012