Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Καταναλωτική Τουριστική Συμπεριφορά και Ψυχολογία

(TOY113) -  Γεωργία Ζούνη - Νικόλαος Ακριώτης

Περιγραφή Μαθήματος

Κάποτε υπήρχαν από τη μια τα προϊόντα και από την άλλη οι υπηρεσίες. Σήμερα υπάρχουν οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που συνοδεύονται από υπηρεσίες. Ή μήπως όλα είναι υπηρεσίες που συνοδεύονται από προϊόντα; Ένα είναι το σίγουρο: Ο Τουρισμός – φαινόμενο «ομπρέλα» για πολλά και ποικίλα προϊόντα και κυρίως υπηρεσίες- κατέχει το μεγαλύτερο ποσοστό στο ΑΕΠ όλων των αναπτυγμένων χωρών ενώ αποτελεί και τον μεγαλύτερο εργοδότη παγκοσμίως.

Σε αυτό το πλαίσιο η ανάλυση των αποφάσεων και των επιλογών των τουριστών στα πλαίσια της τουριστικής καταναλωτικής συμπεριφοράς και ψυχολογίας έχει ιδιαίτερη σημασία για την επιτυχημένη τουριστική στρατηγική και πολιτική.

Ο κύριος σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές στις βασικές  Έννοιες και Αρχές της τουριστικής καταναλωτικής συμπεριφοράς και ψυχολογίας και  στην  κατανόηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του φαινομένου.

Ειδικότερα, οι στόχοι του μαθήματος είναι Η εισαγωγή του φοιτητή σε βασικές έννοιες όπως:

  • Τα τουριστικά κίνητρα και οι σχετικές θεωρίες
  • Οι επιλογές και οι προτιμήσεις των τουριστών καθώς και οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων
  • Οι τυπολογίες των τουριστών 
  • Νέες τεχνολογίες και τουριστική συμπεριφορά: SoLoMo (Social Media, GLM, Mobile)

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019