Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Διαχείριση Ταυτότητας για Προορισμούς και Τουριστικές Επιχειρήσεις (Brand Management)

(TOY155) -  ΓΕΩΡΓΙΑ ΖΟΥΝΗ

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα προσεγγίζει την έννοια του branding και της δημιουργίας ταυτότητας ως στρατηγική επιλογή στον τομέα της διαχείρισης των προορισμών, αλλά και της διοίκησης των τουριστικών επιχειρήσεων. Πρόκειται για δυο διακριτές πρακτικές οι οποίες παρουσιάζονται ισόποσα στο συγκεκριμένο μάθημα. Μέσω του μαθήματος ο φοιτητής εξοικειώνεται με τη μεθοδολογία για τη δημιουργία ταυτότητας ως μέρος του Μάνατζμεντ και της Στρατηγικής που ακολουθεί ο τουριστικός οργανισμός, διασφαλίζοντας τους μια βιώσιμη ανάπτυξη σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Γίνονται κατανοητοί οι παράμετροι οι οποίοι πρέπει να λαμβάνονται υπόψη όσον αφορά το σχεδιασμό της στρατηγικής branding είτε σε προορισμούς είτε σε τουριστικές επιχειρήσεις, η μελέτη της επιρροής στην συμπεριφορά των καταναλωτών, καθώς και η επιρροή στην παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών και κατ’ επέκταση την επίδοση. Οι φοιτητές γνωρίζουν τις βασικές παραμέτρους σχεδιασμού του Branding όπως είναι ο καθορισμός ενός διακριτικού ονόματος, όροι, σχέδιο, λογότυπο, συμβολισμοί και η αποτύπωση τους στη φιλοσοφία της φυσιογνωμίας του προορισμούς ή της επιχείρησης. Επίσης διδάσκονται βασικά Μοντέλα Στρατηγικής Ανάλυσης της Εικόνας και της Ταυτότητας των προορισμών και των επιχειρήσεων, αλλά και τρόπους ορθής κατεύθυνσης πόρων (ανθρώπινων και υλικών) για τον καθορισμό του branding. Τέλος οι φοιτητές είτε όσον αφορά τους προορισμούς είτε όσον αφορά τις τουριστικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν την ταυτότητα και το brand μέσα στο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον με τους όρους, τα πλεονεκτήματα και τις υποχρεώσεις για συμμετοχή σε διεθνή δίκτυα-διαδρομές και διεθνής αλυσίδες brand.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2020