Παρουσίαση/Προβολή
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
(TOY160) - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ - ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΒΑΡΕΛΑΣ
Περιγραφή Μαθήματος
|
Σκοπός του μαθήματος είναι η διαμόρφωση και υλοποίηση της στρατηγικής στις τουριστικές επιχειρήσεις για την επίτευξη των τιθέμενων οργανωσιακών στόχων. Μελετά με την βοήθεια ορισμένων εργαλείων και μεθοδολογιών του στρατηγικού μάνατζμεντ, τόσο τις παρουσιαζόμενες ευκαιρίες και απειλές του εξωτερικού επιχειρησιακού περιβάλλοντος όσο και τις δυνατότητες και αδυναμίες του εσωτερικού περιβάλλοντος για τη διαμόρφωση της πλέον κατάλληλης στρατηγικής, ώστε η τουριστική επιχείρηση να αποκτήσει διαρκή και βιώσιμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να: · Να αναγνωρίσουν τη δυναμική φύση του τουριστικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος (εσωτερικού και εξωτερικού). · Να προσδιορίσουν τις θεωρίες και τις ερευνητικές ενέργειες της Επιχειρησιακής Πολιτικής & Στρατηγικής στις Τουριστικές Επιχειρήσεις. · Να εξετάζουν το εξωτερικό περιβάλλον των τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς και τις τρέχουσες και μελλοντικές επιδράσεις στις τουριστικές δραστηριότητες. · Να αναγνωρίσουν το ρόλο της εταιρικής διακυβέρνησης και της επιχειρηματικής ηθικής / κοινωνικής ευθύνης στην στρατηγική της τουριστικής επιχείρησης. · Να θέτουν στόχους για ποσοτικής και ποιοτικής ανάλυσης και εκτίμησης της επίδοσης των στρατηγικών αποφάσεων στον τουρισμό. · Να αντιλαμβάνονται τους τομείς δημιουργίας συγκριτικού πλεονεκτήματος εκ μέρους των τουριστικών επιχειρήσεων. · Να εξετάζουν αβέβαιο περιβάλλοντος στο οποίο οι τουριστικές επιχειρήσεις ανταγωνίζονται. · Να αναγνωρίζουν βασικά θέματα και προβλήματα σε πολύπλοκες περιπτώσεις, και να προτείνουν τις κατάλληλες στρατηγικές.
|
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 2 Μαρτίου 2021
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα