Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

(TOY209) -  ΛΥΚΟΥΔΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα αυτό έχει σκοπό να εισαγάγει τους φοιτητές στις θεωρητικές εννοίες, τις ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους και τεχνικές και τις αρχές της ερευνητικής ηθικής και δεοντολογίας σχετικά με την έρευνα της τουριστικής αγοράς.

Στόχος του παρόντος μαθήματος είναι η διδασκαλία (α) θεωρητικών εννοιών, (β) ποσοτικών και ποιοτικών
μεθόδων και τεχνικών, και (γ) στων αρχών της ερευνητική ηθικής και δεοντολογίας, στην έρευνα τουριστικής
αγοράς.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι ικανοί να:
• σχεδιάζουν εμπειρική έρευνα στον τουρισμό και τις συναφείς κοινωνικές επιστήμες
• περιγράφουν, εξηγούν, ταξινομούν και αξιολογούν την ερευνητική βιβλιογραφία
• διατυπώνουν έγκυρα και χρήσιμα ερευνητικά ερωτήματα και υποθέσεις
• σχεδιάζουν κατάλληλες μεθόδους δειγματοληψίας
• επιλέγουν κι αναπτύσσουν τις μεθόδους ποιοτικής ή και ποσοτικής έρευνας που είναι
καταλληλότερες για τους ερευνητικούς στόχους/υποθέσεις

αντιμετωπίζουν συστηματικά τις στρεβλώσεις που προκαλούνται από γνωσιακές μεροληψίες στην
καθημερινή και επαγγελματική ζωή
• αναλύουν κι ερμηνεύουν αποτελεσματική πρωτογενή δεδομένα για τη διεξαγωγή συμπερασμάτων
και λήψη αποφάσεων
• σχεδιάζουν και εκπονούν έρευνες σεβόμενοι τις βασικές αρχές ερευνητικής ηθικής και δεοντολογίας
• εκπονούν, παρουσιάζουν κι επιβλέπουν ερευνητικές εργασίες, συμπεριλαμβανομένων διπλωματικών
εργασιών και διδακτορικών διατριβών

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 14 Μαρτίου 2023