Παρουσίαση/Προβολή
ΤΣΚ636-ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ επ. (Eπιλογή)
(TOY249) - ΓΕΩΡΓΙΑ ΖΟΥΝΗ
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα «Στρατηγικές Τιμολόγησης και Διανομής στον Τουρισμό » εξετάζει σε βάθος τις δύο κρίσιμες παραμέτρους του μείγματος μάρκετινγκ: την τιμή και τα κανάλια διανομής. Οι φοιτητές θα αποκτήσουν θεωρητική και πρακτική γνώση για τον στρατηγικό ρόλο της τιμολόγησης στη δημιουργία αξίας για τον πελάτη και την επιχείρηση, καθώς και για τον σχεδιασμό και την επιλογή κατάλληλων καναλιών διανομής που ενισχύουν τη συνολική εμπειρία του πελάτη και την αποτελεσματικότητα του μίγματος μάρκετινγκ στον Τουρισμό.
Ημερομηνία δημιουργίας
Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2025
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα