ΔΟΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Περιεχόμενο:

  • 1η Ενότητα
    • Η φύση και το πεδίο εφαρμογής της Επιχειρησιακής Οικονομικής
    • Εργαλεία Management & Λήψη Αποφάσεων
    • Τεχνικές αριστοποίησης (Διαφορικός λογισμός και τεχνικές αριστοποίησης)
  • 2η Ενότητα
    • Η θεωρία της ζήτησης
    • Προσδιορισμός και μεταβολή τιμών (Ζήτηση, Προσδιοριστικοί Παράγοντες Ζήτησης, Προσφορά, Προσδιοριστικοί Παράγοντες Προσφοράς, Αγορά, Ισορροπία)
    • Η θεωρία της επιλογής του καταναλωτή
    • Εκτίμηση της ζήτησης
    • Ελαστικότητες (Ελαστικότητα Ζήτησης ως προς την τιμή, το εισόδημα, τις τιμές άλλων αγαθών, Ελαστικότητα Προσφοράς ως προς την τιμή, τοξοειδής ελαστικότητα)
    • Ανάλυση της παλινδρόμησης και πρόβλεψης της ζήτησης με τη βοήθεια του Excel
  • 3η Ενότητα
    • Θεωρία και εκτίμηση της παραγωγής
    • Θεωρία και εκτίμηση του κόστους
    • Παραγωγή και κόστος (Συνολικό, Μέσο και Οριακό Προϊόν, Κόστος στη Βραχυχρόνια περίοδο, Κόστος στη Μακροχρόνια, Νόμος Φθίνουσας Απόδοσης, Καμπύλη Προσφοράς)
    • Συναρτήσεις παραγωγής και κόστους και εφαρμογή σε κλαδικό επίπεδο και σε επίπεδο επιχείρησης
  • 4η Ενότητα
    • Χαρακτηριστικά μορφών αγοράς (Χαρακτηριστικά Πλήρους Ανταγωνισμού, Μονοπωλίου, Ολιγοπωλίου, Μονοπωλιακού Ανταγωνισμού)
    • Μεγιστοποίηση των κερδών με τη βοήθεια του διαφορικού λογισμού
    • Λειτουργία της πλήρως ανταγωνιστικής αγοράς
    • Λειτουργία της μονοπωλιακής αγοράς
    • Πρακτικές Τιμολόγησης